SEMINARJI IN INTERAKTIVNE DELAVNICE
Obleka je kultura, stvar časa, stvar naroda. In izbira socializiranega človeka.
Izobraževanje – kaj lahko pričakujem?
Udeležba na izobraževalnih dogodkih sproži proces oblikovanja celovite podobe, ki je v skladu z vašimi naravnimi danostmi, sposobnostmi, osebnostjo, predvsem pa z vašim načinom življenja in dela. Številni udeleženci seminarjev, delavnic so s svojimi osebnimi zgodbami in novim videzom najboljši »ambasadorji« pridobljenih znanj. Za reference pišite na lea.pisani@siol.net.
Leine stranke so vsi, ki veliko komunicirajo z drugimi: farmacevti, tekstilni trgovci, podjetniki, poslovneži, menedžerji, zdravniki, frizerke, ministri, sekretarji in drugi delavci v upravi.
Cilj
Celovita podoba, izražena vizualna identiteta posameznika, usklajena z vizijo podjetja.
Zakaj
- ljudje se raje družijo z urejenimi osebami
- vsi se najprej pogledamo in nato spregovorimo
- vsi se vsako jutro oblečemo, zato je dobro, da o obleki nekaj vemo
- bolj urejeni samozavestneje komunicirajo
- ker s primerno, ugledno podobo in izbornim vedenjem dvigujemo ugled podjetja
Spoznali boste
- kako lahko vaša podoba govori o uspehu (govorica barv, oblačil in dodatkov)
- kako oblikovati sproščeno poslovno podobo za vaš način življenja in dela
- kako svojo podobo prilagajati različnim poslovnim priložnostim
- primerna in neprimerna oblačila za vaše poslovno okolje
- osnove osebne urejenosti
- osnove bontona in mimike telesa
Pričakovani rezultati
- podoba, ki je v skladu z vizijo podjetja
- poznavanje ravni oblačenja in izbira primerne podobe za vsako priložnost
- oblikovanje podobe, ki odraža pozitivne osebnostne lastnosti
- boljša komunikacija za dosego osebnih ciljev in ciljev podjetja
- primerno vedenje za odlične poslovne odnose
Priročnik
Po zaključku izobraževanja izdelamo priročnik, ki ga oblikujemo skupaj s slušatelji že na delavnici. Dobro izdelan priročnik bo v korist tako vodilnim kot zaposlenim. Opisana so primerna oblačila za vaše poslovne priložnosti ter detajli o osebni urejenosti in osnovnih pravilih komuniciranja.